امروز چهارشنبه  ۲۵ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۳/۰۶- ۰۶:۱۴ - مشاهده: ۱۵۲

برگزاری مراسم بزرگداشت مردمی شهدای خدمت در نمایندگی پکن

برگزاری مراسم بزرگداشت مردمی شهدای خدمت در نمایندگی پکن

پس از وقوع سانحه دردناک منجر به شهادت رئیس جمهور محترم، وزیر محترم امور خارجه و دیگر همراهان ایشان، موجی از درخواست ها و تماس های مردمی مبنی بر برگزاری مراسم یادبود این عزیزان به نمایندگی واصل شد. بنابردرخواست‌های بعمل آمده و با رعایت قوانین و تشریفات کشور میزبان، علاوه بر گشایش دفتریادبود برای نمایندگی‌های خارجی، مراسم یادبود و بزرگداشت مردمی‌شهدای خدمت روز جمعه مورخ ۴ خرداد ماه سال جاری در سفارت ج.ا.ایران در پکن با مشارکت اقشار مختلف مردمی‌برگزار شد. در این مراسم شرکت‌کنندگان علاوه بر اهدای گل و ادای احترام به ارواح شهدای خدمت، دست‌نوشته‌هایی را در یادبود این شهدای بزرگوار از خود به یادگار گذاشتند.

ببسیاری از افرادی که قادر به شرکت نبودند در فضای مجازی نسبت به این مراسم ابراز احساسات و ادای احترام نمودند. با هماهنگی‌های بعمل آمده، ویدئویی از مراسم فوق تهیه و در فجازی محل بارگذاری شد. همچنین، گزارشی از مراسم یاد شده تهیه و از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید.

نمایندگی پس از برگزاری مراسم با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی، از تمامی‌شرکت‌کنندگان و افرادی که به طرق مختلف نسبت به شهدای گرانقدر خدمت ابراز احساسات نموده بودند، تشکر و قدردانی نمود.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما